Webshopje

vrijdag 4 juli 2014

Voor Bram

Morgen is het weeral 2 jaar geleden dat je de strijd verloor.  Nog steeds denken we veel aan je en wij hebben soms het gevoel dat je ook aan ons denkt...  Het liedje dat ons altijd aan je doet denken, kan op eens op de meeste vreemde momenten opduiken :-)  We missen je en het zal nog wel even duren voor het gemis slijt en er een glimlach voor in de plaats komt.

Dag lachebek!

http://giel.vara.nl/media/84673
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=1hiC2OlExl4

4 opmerkingen:

  1. Dit bericht grijpt me naar de keel. Om tweemaal toeval. De strijd en de naam. Mooi dat er toch stilaan een glimlach in de plaats komt. Zegt veel over de persoon die je mist. Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, ik zag dat ik wat te snel gelezen heb... De glimlach is er nog niet. Maar ooit komt die. Ooit legt die een dekentje over je schouders. x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. daar geloof ik ook in, hij zou het zelf niet willen denk ik als we nog lang triestig blijven....

      Verwijderen