Webshopje

maandag 18 augustus 2014

Hemdjes, hemdjes, hemdjes!

Na de kussens, dekens en simpele kleedjes heb ik mij nu gewaagd aan de hemdjes!

Het eerste dat ik maakte, was met deze werkbeschrijving.  Het viel toch iets te klein en wel dom van mezelf dat ik het niet eerst geprobeerd had met een ander stofje.  Want ik vind het een heel mooi stofje en daar heb ik nu dus niet genoeg meer van voor nog eentje.


  
 buikje komt iets te veel piepen in het ietsie-pietsie-te kleine hemdje

 
Het volgende hemdje heb ik een maatje groter gemaakt en dat zit perfect.  Perfect gemaakt  en afgewerkt, dat is nog iets anders natuurlijk, nog een beetje oefenen ;-). 
Het is in een zee-thema-stofje, perfect passend voor onze vakantie binnen 14 dagen aan de Normandische kust.




Lode had niet veel zin om te poseren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten