Webshopje

woensdag 7 januari 2015

Einde van 2014

Het einde van 2014 verliep rustig.  We vierden kerstmis met familie en werden verwend!  



Ik maakte tot mijn spijt en schande maar 1 zelfgemaakte cadeautje maar dat is dan weer voer voor de goede voornemens!
 


Daarna hadden Lode en ik het rijk voor ons alleen want manlief moest werken.

We gingen op bezoek bij meter Sarah en mijn metekindje, zo lief! 

 Een kerstwandeling  over de kerstmarkt in Hasselt mocht ook niet ontbreken!
  


Het nieuwe jaar luidden we in met veel plaatselijk vuurwerk en goede voornemens maar daarover later meer!  Rest er mij jullie vooral nog een heel gelukkig 2015 te wensen vol creativiteit, leuke blogberichtjes maar vooral veel liefde en een heel heel heel goede gezondheid!

1 opmerking:

  1. De eerste foto is prachtig; de verwondering en blijdschap (en sjiek in de kleren, mooi)!

    BeantwoordenVerwijderen