Webshopje

woensdag 28 januari 2015

Go Tiger go

Als ik toch eventjes reclame zou mogen maken (en hier mag dat vind ik ) voor 1 van mijn favoriete winkels... dan zou het zijn voor 'Flying Tiger'!




Een Deense winkelketen waar je echt van alle kleine en soms grotere hebbedingen terugvindt.  En allemaal voor een schappelijke prijs!  Van interieurspullen over verzorgingsproducten, coole kantoorartikelen tot klein speelgoed voor kinderen, je vindt er wel voor iedereen iets.  Kijk maar eens op hun website!

Zo, genoeg bejubeld!


Op mijn struintocht voor een kadootje voor het Lief zijn verjaardag, kon ik het niet laten daar te passeren.  Niet voor hem inderdaad ;-)  Na het twijfelen over een balpen met een Jezus-poppetje erop of die met de plastic snor (ik zag de hilarische taferelen met mijn collega al helemaal), ging ik toch maar voor de stempels!
slechts drie euro voor 7 stempels en inkt

Op de weg naar de kassa, waar ik veel te veel bleef staan en twijfelen bij andere artikelen, deed ik mezelf ook nog een dienbladje cadeau. Ik heb hem niet perse nodig maar ik vind hem zo mooi :-)
slechts drie euro, kan je niet laten liggen, toch?




Dus ja, ik ben echt wel fan!  En het voorzichtige plan om naar Denemarken misschien dit jaar op vakantie te gaan, werd nog eens extra gepromoot toen ik thuis kwam!  Wie weet hoe groot de Tiger-shop daar zou zijn ;-)










1 opmerking: