Webshopje

maandag 9 februari 2015

Verjaardagsfeestje van het Lief en Kindje

We vierden de verjaardagen van Lode en het Lief met een verjaardagsfeestje in het thema Circus!  Zoiets vind ik altijd leuk want dan kan ik me uitleven met aankleding en eten.

Ik maakte voor het eten:
cupcakes met retro-clownprikkertjes


en deze in een 'echt' reuzerad!
  


 popcakes die iets minder gelukt waren,
ogen en mond erop maakten het echt een griezelige clown!

En wat eet je nog in het circus: popcorn, donuts en suikerspinnen!
Als ik een tip mag geven: suikerspin in bakjes krimpen en verstijven na een enkele uren blootgesteld aan lucht :-)

Voor warme hapjes voorzag ik hotdogs, mini-hamburgertjes en mini-pitta.

Lode stelt zijn buffet voor
Gesmuld hebben we :-)

Alsook vele kadootjes geopend!

2 opmerkingen:

  1. Zo mooi en origineel allemaal. En waar heb je dat reuzerad gevonden??
    Lode heeft trouwens zijn haren mooi geknipt. Zowat zoals de kleine man hier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt! Dat rad vond ik online, is van het merk Meri Meri. dat merk heeft nog hele leuke decoraties!

      Verwijderen