Webshopje

donderdag 26 maart 2015

Mijn laatste kleedjes zijn afgewerkt! Pfieuw de strijd is gestreden!
Vanavond kan de Kast een selectie maken van alle kleedjes om dan te hangen in hun mooi winkeltje.

Dit zijn de laatste die ik maakte:





















Ook maakte ik nog enkele dekentjes:

roze met zilver paspel ertussen





Binnen enkele dagen kan je in het webshopje zien welke het gehaald hebben tot in de Kast en welke hier bij mij in mijn webshop-kastje mogen blijven hangen!

Nog een warme oproep om een kijkje te nemen op de Give-Away.  Ik krijg weinig reactie dus je mag gerust ook feedback geven of de paashaasjes misschien niet echt geslaagd zijn of wat er verbeterd kan worden… Of juist meedoen, met zo weinig reactie win je gegarandeerd :-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten