Webshopje

dinsdag 24 maart 2015

Give-Away

De lente is in het land!  Boompjes die terug knoppen, krokussen in de hof die al beginnen doorkomen…  Ja ik kan genieten van het al dat groens dat terug komt!  
Binnen een klein 2 weekjes is het ook Pasen.  Buiten de christelijke betekenis vind ik het ook een leuke familiebijeenkomst waar we gezellig lang aan het Paasontbijt zitten en keuvelen over alles en niets...
Het inspireerde me om eierwarmers te maken helemaal in de sfeer van Pasen.
setje rood

setje geel

setje groen



En het leuke van al, ik deel het graag met jullie.  
Deze drie setjes worden verloot!  

Wat moet je er voor doen, weinig :-)
Laat hieronder een berichtje en ‘vind-ik-leuk’ mijn  facebookpagina als je dat al niet deed!  Schrijf zeker in je berichtje welk setje je voorkeur heeft!

Ook nog steeds een warme oproep om een volger te worden van mijn blog met bloglovin maar dat is zeker niet verplicht!

Deze give-away loopt tot en met zaterdagavond 28 maart 23.59u.
Zondag maak ik de winnaars bekend en zorg ervoor dat je de eierwarmers op tijd hebt voor je paasontbijt!

4 opmerkingen:

  1. Ik doe wel graag mee voor het gele setje! Leuk!
    (en ik heb je ge'vind-ik-leuk't op facebook als Bianca Dewamme :))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo! Je hebt het gele setje gewonnen! Stuur je me een berichtje met je adres?
      Groetjes xxx

      Verwijderen
  2. Ook wil graag meedoen voor het groene setje. Duimen maar!!

    Carina xxx

    BeantwoordenVerwijderen