Webshopje

vrijdag 5 februari 2016

Hieperdepieper Hoera!

Mijn kleine jongen werd 3 jaar!

Op school mag hij eigenlijk niets uitdelen maar ik kon het niet laten toch iets te naaien. Zo lang het gezond was, stemde de juf toe.

Dus ging ik aan de slag en maakte appelzakjes. De welbekende appelzakjes van Hilde!  Ik koos 2 stofjes met appelprint, het ene wat meisjesachtiger en de andere voor de jongens.








Ook kocht ik 2 cakes en  Lode mocht ze versieren. Eerst simpel wat chocoladeglazuur erop en dan mocht Lode decoreren!





Lode viel tijdens het decoreren nog van zijn kruk... Maar de dikke neus was snel vergeten toen hij het resultaat zag!





Zo, een fijn klasfeestje voor mijn liefste 3 jarige :-)


 

1 opmerking:

  1. proficiat, Lode (en mama en papa)!! Je ziet er stralend ondeugend uit :-)
    Wat een werk zeg, al die appelzakjes! Wel super leuk om te krijgen, denk ik.
    Geniet van een verjaardagsweekendje, en drie dikke kussen aan Lode!

    BeantwoordenVerwijderen