Webshopje

vrijdag 24 juni 2016

Afscheid van de peuterklas

Wat klopt dat vreselijke cliché toch echt, het gaat inderdaad snel!
Het schooljaar loopt weeral ten einde.... En voor Lode betekent dat: afscheid nemen van de peuterklas.

Omdat ik telkens iets maakte voor het afscheid in de crèche voor zijn verzorgsters,wilde ik nu ook iets in elkaar steken.  Maar aangezien Lode op 1 schooljaar tijd 4 à 5 verschillende juffen heeft gehad, wilde ik er ook niet teveel tijd aan spenderen aangezien ik er ook niet echt heel veel contact met heb gehad.

Ik zocht mijn heil op pinterest en vond er leuke glazen potjes met gummibeertjes en een leuk etiket: ik vond het beregezellig.

Dus op zoek naar potjes.  Die vulde ik met beertjes, geen gewone gummibeertjes maar berenhoofdjes.
 

Het potje zo vond ik maar saai. Van fimoklei maakte ik beertjes om op de potjes kleven.



En nu het etiket nog:

 Rest me enkel nog deze in te pakken in doorzichtige folie en het etiket eraan te hangen.

En klaar is Lode, klaar om de peuterklas uit te wuiven en na een leuke vakantie officieel een kleuter te worden in de 1ste kleuterklas!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten