Webshopje

donderdag 22 juni 2017

Dromen van Efteling

Lode is nog steeds zot van Efteling.  Toen er een stofje van Efteling een tijd geleden in afslag was bij Stoffe en Koffe kon ik niet weerstaan.

Na wat brainstormen met de zoon over wat het stofje moest worden, hebben we samen beslist! Een rugzak (een hemd of broek uit die stof vond ik er over ;-) ).   Na echt heel lang zoeken vond ik hier een patroon voor het soort rugzakje dat ik zocht.  De werkbeschrijving is niet altijd heel duidelijk maar het kan ook weer aan mijn "haastigheid" hebben gelegen.  Hoeveel keer ik zaken terug heb moeten lostornen wegens domme fouten.....  En een nacht slaap hebben geholpen om te bedenken hoe die voering er in moest...

Maar 2 dagen zwoegen later was er hier een kleuter heel blij met zijn nieuwe boekentas!


Excuses voor de slechte fotografie, met de gsm fotootjes trekken is niet altijd even goed...
Verplichte sleutelhangers ;-)

Dank je wel!
Misschien een beetje laat deze post want de rugzak is al zeker een maand in gebruik (en leeft nog, denk ik dan fier) maar nu heb je een ideetje wat je kan maken voor het nieuwe schooljaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten